15 Eylül 2013 Pazar

Şen Ola Düğün Şen Ola

2 hafta sonra evlenecek biri olarak şu sıralar en çok yaptığım alışveriş ev eşyası oluyor :)
Yalnız eskiden nasıl hafife almışım bu düğün, eşya olayını içine girince anladım. Baya baya masraflı işlermiş gerçekten de. Koltuk takımı, yemek odası, tabak çanak, gelinlik bilmem ne derken sağlam bi masrafın altına girdik.
Daha bunun kuaförü var, fotoğrafı var, düğün yemeği var, var da var. Eksikler masraflar gerçekten de hiç bitmiyor :)
Zaman zaman özellikle ev eşyalarında kampanyalar gördüğüm de oldu ama ne kadar indirim oluyor gerçek manada tartışılır.
Mesela ilk Bernardodan günlük yemek takımı ve kahvaltı takımı almıştım.
Aldığımda bir alana bir bedava kampanyası vardı. Daha sonradan da %50 indirim oldu. Yani hiçbir faklılık yok aynı hesaba geliyor her türlü :)
Zaman zaman çeyiz paketi kampanyaları oluyor mesela. Misafir yemek takımı, tencere seti, çatal-kaşık seti filan. Güzel markaları sürekli takip etmek yararlı oluyor bu konuda.
Örneğin :)



Ne alırsan al eksik hiç bitmiyor bunu da farkettim. Az önce bir arkadaşımın ne eksiğin var sorusuna aslında her şey tamam gibi diyecektim ama bir saydım ki daha alınması gereken çok şey varmış :)
Ufak tefek şeyler için de bir milyoncu-japon pazarı tarzı mağazalar iyi oluyor. Aslında ufak tefek deyip geçmemek de lazımmış, geçen iki bardak, bir kirli sepeti bilmem ne derken tam 170 lira tuttu ve de uygun fiyatlı bir yerdi bir de :)
Gerçekten bu zamanda yeni ev kuracaklara sabırlar diliyorum şimdiden :)



2 yorum:

  1. Şen ola düğün sen ola ;-) dehey hey,diişşşş,dan dannnn...:-)))) olur inşallah hemde şen olur.

    YanıtlaSil
  2. Şen ola düğün sen ola ;-) dehey hey,diişşşş,dan dannnn...:-)))) olur inşallah hemde şen olur.

    YanıtlaSil